Τετάρτη 5 Μαρτίου 2008

Buzz!

Ακόμα και τις μέρες που δεν ανανεώνω το site με κάποιο post, το ανανεώνω με έμμεσο τρόπο. Στο δεξί μέρος του, θα βρείτε το Postroll του Buzz, ένα site που κινείται στη λογική του Digg.

Όποιος βρει ένα καλό post σε κάποιο blog το καταχωρεί στο site (γι' αυτό είναι και το κίτρινο κουμπάκι που λέει buzz κάτω από όλα τα post μου) και στη συνέχεια μπορεί ο κάθε επισκέπτης εκεί να το ψηφίσει και έτσι να αναδειχτούν τα καλύτερα.

Παίζει να μην το έχω εξηγήσει όπως πρέπει και να νομίζετε πως είναι κάτι σα διαγωνισμός αλλά καμία σχέση. Απλά έτσι βρίσκεις αξιόλογα posts που δε θα έβρισκες ίσως αλλιώς.

Το Buzz το επισκέπτομαι κάθε μέρα, διαβάζω τα καλύτερα της μέρας και ψηφίζω όποιο μου αρέσει. Το postroll λοιπόν, κάνει ακριβώς αυτό. Σας δείχνει τα τελευταία 5 blogposts τα οποία έχω ψηφίσει εγώ. Ειλικρινά, θα βρείτε διαμάντια αν το παρακολουθείτε. Είναι ο καλύτερος τρόπος για μένα να σας δείξω τι παίζει στη blogόσφαιρα. Διαβάζετέ τα και δε θα χάσετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου