Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Comicdom Con 2008



Το φεστιβάλ comics Comicdom Com 2008 λαμβάνει μέρος στο κτήριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης τα 2 τελευταία χρόνια. Διάσημοι δημιουργοί, χιλιάδες comics και manga, εκθέσεις, βραβεία, διαλέξεις και workshops διοργανώνονται και οι φανατικοί του χώρου βρίσκονται επιτέλους στο περιβάλλον τους.

Φέτος στους επίσημους προσκαλεσμένους διακρίνω τους David Lloyd, σχεδιαστή του V for Vendetta που ενώ μαγεύτηκα από την ταινία δεν έχω κάτσει να διαβάσω το comic, τον Mark Buckingham, σχεδιαστή του Hellblazer (και μα να μη θυμάμαι καθόλου το Constantine!) και το Fables από το οποίο είχα την τύχη πρόσφατα να έχω μια πρώτη εντύπωση. Έχει κι άλλους βέβαια, αλλά δεν έχω ιδέα για τους δουλειές τους. Γενικά το κομμάτι των comics δεν είναι δυνατό σε μένα, οπότε ρίξτε μια ματιά στο site του φεστιβάλ γι' αυτούς αλλά και όλες τις άλλες εκδηλώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

Σε αυτή, την 3η διοργάνωση, θα ταξιδέψω για να είμαι κι εγώ εκεί. Το Σαββατοκύριακο που μας έρχεται, 5 και 6 Απριλίου, στο κεντρικό κτίριο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης στο Κολωνάκι. Ελπίζω να γυρίσω με πολλά fanzines και με μια γεμάτη λίστα με το τι να αγοράσω όταν η λεφτιά αρχίσει να βγάζει τα φρούτα της! Και σιγά, θα διαβάσω όλα όσα πάρουν οι άλλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου