Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Ταινίες!

Βλέπω αρκετές τελευταία. Γενικά δεν το έκανα αυτό μέχρι πρόσφατα. Αφού είχα το cinema στη Θεσσαλονίκη ήμουν καλά, έβλεπα διάφορα, διαλέγοντας τις must. Αλλά εδώ, κινηματογράφος γιοκ. Οπότε αν εξαιρέσουμε το In Bruges (3.5/5) που είδα στας Αθήνας, εν μέσω Comicdom Con, έχω σκοτωθεί να κατεβάζω και να βλέπω. Για να κάνω μια σούμα μέχρι εδώ:

Stardust (2.5/5)
This Film Is Not Yet Rated (2/5)
The 40 Year Old Virgin (3/5)
Michael Clayton (2.5/5)
Persepolis (3.5/5)
American Gangster (2/5)
La Môme (3/5)
Mr. Magorium's Wonder Emporium (2.5/5)
Hogfather TV Movie (1.5/5)
No Country For Old Men (3.5/5)
The Colour Of Magic TV Movie (3.5/5)
The Lives Of Others (3.5/5)
Superbad (2.5/5)
[Rec] (2.5/5)
Hard Candy (3.5/5)
3:10 To Yuma (3/5)

Φυσικά θα ακολουθήσουν κι άλλες, τις βαθμολογίες των οποίων θα μπορείτε να βρείτε στο stream του Twitter μου. Εσείς είδατε καμιά καλή ταινία τελευταία.

3 σχόλια:

  1. Χμ... στο "no country for old men" βλέπω έβαλες 3.5, όπου και είναι η μεγαλύτερή σου βαθμολογία. Έχω σκοπό να την κατεβάσω αλλά τεμπελιάζω... Δεν έχω δει ταινία των Κοέν και λέω να κάνω μια αρχή.
    Πολύ καλημέρα σου και καλώς σε βρήκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ήταν μια πολύ καλή ταινία, αν και δεν ενθουσιάστηκα (όπως και με καμία που να είδα τελευταία).

    Φυσικά θα σου πω από Coen να δεις το The Big Lebowski. Το 4.5/5 το παίρνει από μένα!

    Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εμένα μου αρέσει να βλέπω ταινίες...τι κρίμα που τώρα δεν μπορώ αφού δίνω πανελλήνιες και μόνο διάβασμα...διάβασμα...διάβασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή