Κυριακή 18 Μαΐου 2008

Coming to a movie theatre near you...

Ναι, η καλοκαιρινή σεζόν άρχισε και τα blockbusters είναι εδώ με αρχή τον Iron Man που είδα ήδη και δε με χάλασε, του δίνω 3/5 και συνεχίζονται με:

Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (22/5)
Εντάξει, Indi είναι, δε θα πάμε; Γαμώτο δηλαδή!

Sex and the City: The Movie (5/6)
Χέστηκα! Πληροφοριακά και μόνο.

The Happening (12/6)
Νέος Shyamalan και πρέπει να έχω δει το Lady in the Water μέχρι τότε που όλο μου ξεφεύγει. Αν και έχω ακούσει πολύ κακά λόγια για το Happening. Πολύ, όμως...

The Incredible Hulk (12/6)
Edward Norton στο ρόλο. Έχουμε φύγει ήδη.

Hancock (10/7)
Will Smith σε ρόλο superhero. Ή περίπου. Ε, θα πάμε.

The Dark Knight (17/7)
Νέος/παλιός Batman, με τον χαμένο Heath Ledger στο ρόλο του Joker. Δεν το χάνω και ποιός θα το χάσει θα μου πείτε, αλλά πρώτα να ξαναδώ το Batman Begins που το θυμάμαι ελάχιστα.

The X-Files: I Want to Believe
(24/7)
Ποιός αναγνώστης δεν έχει δει τη σειρά, να τον πάρει και να τον σηκώσει. Το X-Files μου έμαθε τον όρο "μυθολογία" στα tv-shows. Για τους αδαείς, αυτό είναι αρκετά κατατοπιστικό. Πάντως δεν ξέρω αν θα πάω σε αυτό. Μου φαίνεται σαν ξαναζεσταμένο φαγητό. Και αυτό δεν το είπα ούτε καν για τον Indi!

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian (21/8)
Το πρώτο δε με ενθουσίασε, οπότε αν δε με πείσει κάποιος άλλος, οικειοθελώς δεν πάω σε αυτό. Αν και θα έχει μάχες λέει. Τέλος πάντων...

Κάπου εκεί ανάμεσα λογικά είναι και το Kung Fu Panda που βγαίνει Αμερική 6/6, ενώ τον WALL-E που βγαίνει 27/6 στην Αμερική, εδώ το πετάμε πάλι εκτός καλοκαιριού, στις 18/9, όπως και το Hellboy II: The Golden Army, στις 9/10. Ου.