Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

AKA 2

Αγαπημένα αυτά τα Ας Κάνουμε Αχταρμά. Ακόμα ένα πολυθεματικό και νέα-κι-έξω-απ'την-πόρτα post.

- Ήρθαν τα tees από το threadless. Και είμαι ενθουσιασμένος γιατί είναι όπως τα θέλω ακριβώς. Δείτε εδώ το ένα κι εδώ το άλλο. Πάω και για άλλα δύο, εννοείται, αν και έχω βρει αρκετά περισσότερα σχέδια που μου αρέσουν!

- Το meetup του Bookcrossing αυτήν την Τρίτη πήγε απροσδόκητα καλά και πολύ το χάρηκα. Ρεκόρ στην προσέλευση, ρεκόρ στα νέα μέλη, Γιάννης Σερβετάς ανάμεσά μας και πάρα πολλά βιβλία...

- Είδα ξανά (3η φορά) το Across The Universe. Τελικά είναι όντως μια από τις καλύτερες ταινίες των τελευταίων 3 χρόνων. Κι ο κούνελος τα λέει ωραία.

- Είδα ακόμα το Into The Wild για 2η φορά, το κάκιστο The Last Mimzy και το Mamma Mia!, αλλά γι' αυτό το τελευταίο δε θα πω τίποτα τώρα, γιατί θέλει ξεχωριστό post.

- 19 του μηνού θα είμαι Τρίκαλα. Γάμος ο λόγος.

- Στις 21 αναχωρώ από Πειραιά για Μυτιλήνη. Παρακαλούνται οι Saygon και efou όπως μου κάνουν λίστα με must see/visit/eat/drink/κολυμπίσing και τα λοιπά. Τώρα που το συνειδητοποιώ πως θα πάω, το χαίρομαι. Έχω να πάω σε νησί από το 2004. Κι εκείνο ήταν το ξερονήσι ονόματι Λήμνος!

- Εκεί, θα κάνω για πρώτη φορά χρήση προσωπικής φωτογραφικής μηχανής. Ναι, ξέρω πως ακούγεται αυτό. Αλλά γενικά δεν ήμουν των photo. Κάτι όμως η mafalda, κάτι το Flickr στο οποίο έχω όλες κι όλες 3 φωτογραφίες κι αυτές είναι όλες με φαγητά (πόσο για τα πανηγύρια είμαι;), ε δε θέλει πολύ ο άνθρωπος. Πάντως, χρειάζομαι κάρτα μνήμης μέχρι τότε, xD-Picture στα 2GB. Για την ιστορία, μια απλή Olympus FE-210 είναι.

- Δείτε το υπέρτατο Cubeecraft! Πόσο γαμάτη θα είναι η Αφροδίτη της Μύλου ή ο Kermit;

- Πήγα συναυλία! Ήθελα πολύ Αλεξίου φέτος, αλλά τελικά βρέθηκα στη Μονή Λαζαριστών για Raining Pleasure, Matisse, Sunny Side of the Razor. Αγγλόφωνο ροκ από ελληνικά συγκροτήματα δηλαδή. Άσχετο; Αν δεν είχα κερδίσει πρόσκληση δε θα πήγαινα. Πως ήταν; Νταξ...

- Δοκίμασα Plurk και έχω ήδη τελειώσει μαζι του. Όπως είπα και μέσω Twitter, είναι πολύ chaty για τα γούστα μου. Τώρα είμαι μεταξύ Twitter και του νεότερου Identi.ca, το οποίο είναι open source φάση και ως γνωστών εγώ τα πάω αυτά τα κόλπα.

- Κούνελε, που είναι ο λογαριασμός που θα άνοιγες στο Flixster;

- Ένα από τα πιο cool projects για την πόλη της Θεσσαλονίκης: Thessaloniki 360.

- Αποφάσισα να μαζέψω τα βιβλία του Stephen King από την έκδοση που είναι και αυτό που διαβάζω τώρα (βλέπε δεξιά). Είναι οι εκδόσεις που έχουν το όνομα του συγγραφέα με μεγάλη και "παλαιολιθικού" τύπου (πως αλλιώς να την πω;) γραμματοσειρά από τον εκδοτικό οίκο της Αγγλίας, Hodder & Stoughton. Τα περισσότερα φαίνονται εδώ.

- Για τους bookcrossers, να πω πως το Summertime Release Challenge τρέχει ήδη (όχι ότι υπάρχει κάποιος που δεν το ξέρει, αλλά anyway) και θα τρέχει μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Απελευθερώστε πολλά βιβλία και ειδικά τα αγγλικά σας, αφού το καλοκαίρι είναι μοναδική ευκαιρία με τόσους τουρίστες. Λεπτομέρειες στο thread του challenge.

- FISA-Obama. Αρχίσαμε τις μαλακίες; Λάθος εκτίμηση; Έχουν γραφτεί ήδη πολλά για να γράψω κι εγώ άλλα. Πάρτε μια ιδέα από τον vrypan.

4 σχόλια:

  1. Μου φαίνεται δε θα δούμε άσπρη μέρα με κανέναν αμερικάνο πρόεδρο ό,τι χρώμα κι αν είναι αυτός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το thessaloniki360 απλά Τ Ε Λ Ε Ι Ο!!!! μπράβο που το ανακάλυψες!

    α κ έγινα κ εγώ φλιξτερ, αλλά δε μπορώ να σε κάνω φίλο! καμε με!

    τώρα για ομπάμα..τα λέγαμε κ την τρίτη, βλέπουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. -Με γεια τα tees ρε! Γαμάτα!
    -Ναι χαμός στο meetup
    -Καλά, καλά παλιοmusicalόπληκτοι... ουφ... να δεις που κάπου εδώ κοντά έχουν φωλιά...
    -Καλά να περάσετε στο γάμο! Να μας ζήσουν
    -Πολύ κουκούλι το mimzy...
    -Αντε και τον Σεπτέμβρη σε κόβω συμμαθητή με τον κούνελο στα σκοτάδια του υπογείου της Stereosis! Περιμένω να δω τις φωτό!
    -Ο κούνελος άνοιξε λογαριασμό στο flixter....και μου στέλνει κάθε μέρα 4 προσκλήσεις... Σαν αντιβίωση έχει γίνει!
    -Τέλειο το project360!
    -Ξέρουμε, ξέρουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν τα Α.Κ.Α.
    :-)

    Λοιπόν, να φας μπουρεκάκια και γεμιστά κολοκυθολούλουδα, να πιεις ουζάκι στο μικρό μαγαζάκι στο λιμενοβραχίονα, να κολυμπήσεις στο Σίγρι, να πας στο Καγιάνι να δεις τη θέα, να κάνεις βραδινή βόλτα στο λιμανάκι της Παναγιούδας, να περπατήσεις στις γειτονιές στη Χρυσομαλλούσα για να μυρίσεις τα γιασεμιά, να δοκιμάσεις σιροπιαστά από τη "Μασκωτίτσα" (στο στενάκι δίπλα στη "Μεγάλη Βρετανία"), και αν έχεις όρεξη και διαβατήριο, κάνε και καμιά περατζάδα απέναντι!

    Καλά να περάσεις! :-)

    Saigon

    ΑπάντησηΔιαγραφή