Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Let's see a movie!

(Uploaded in Flickr by pauledely)

Γράφοντας το προηγούμενο post μου ήρθε μια ιδέα. Τι θα λέγατε αν όλοι εσείς, φίλοι, γνωστοί ή απλά περαστικοί κι εγώ μαζί σας, βλέπαμε μια συγκεκριμένη ταινία, μια συγκεκριμένη μέρα και μετά τη σχολιάζαμε ο καθένας από το blog του ή αν δεν έχει (ή δε θέλει τέλος πάντων να postάρει εκεί) από εδώ, ανεβάζοντας εγώ τα δικά σας κειμενάκια, σκέψεις ή/και βαθμολογίες για την ταινία ή έστω μέσω των comments;

Καμένο; Έχω ήδη μερικές ταινίες στο νου μου, θα μπορούσα να βάλω ένα poll με 5 επιλογές ας πούμε και να ψηφίσουμε για λίγες μέρες και να βγει η μια που θα θέλει η πλειοψηφία. Μετά αν χρειάζεται κάποιος οδηγίες που να τη βρει (γιατί μάλλον μιλάμε για ταινίες που δεν παίζονται στο cinema ή δεν έχουν βγει σε dvd) θα το πει και θα του τις δώσω και θα δώσουμε και ένα μικρό περιθώριο να την έχουν όλοι και ορίζουμε ένα Σάββατο για να τη δούμε.

Έτσι, ένα μικρό projectάκι είναι, σκεφτείτε το. Πιστεύω πως θα έχει ενδιαφέρον. Τι λέτε;

14 σχόλια:

  1. theloume theloume..perimenete na rthw ellada!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο ρε guys! Πάμε δυνατά! Ετοιμάζω τις επιλογές ήδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχα...Σώνει και καλά ομαδικότητα, κοπαδιαστά να τα κάνουμε όλα, έτσι? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοπελιά, έτσι το 'χεις εσύ; Μπαίνεις στα blog των άλλων και τους τη λες; Κάνε καμιά κωλοτούμπα τώρα σε παρακαλώ και μην παραληρείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίο ακούγεται. Γινεται να δώσουμε 2-3 μέρες διορία όμως; Καλύτερα ένα Παρασκευοσαββατοκύριακο και τα σχόλια από Δευτέρα. Έτσι ώστε να είναι κάπως πιο εύκολο να βρει χρόνο κανείς να δει την ταινία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το είχα σκεφτεί κάπως πιο instant, αλλά γίνεται, πως δε γίνεται! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ συμμετέχω και το ξέρεις αλλά είχες προτείνει μια φορά και έναν καιρό εκείνο το project με τις κυριακάτικες... θυμάσαι; Εγώ που αγαπάω το έντυπο πολύ... Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το κάνουμε την επόμενη φορά που θα έρθω! Όπως και το άλλο με τις chocolate bars!

    Αλλά στο θέμα μας, παρακαλώ... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κι εγώ μέσα! Ζλάτκο ζούμε για να σε υπηρετούμε! :-Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κάποιον θα δείρω εγώ σε αυτά τα comments. Πρόσεχε μην είσαι εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή