Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2008

Watching...

Είπαμε πως θα καώ λίγο στις σειρές αυτές τις μέρες. Έτσι, το update αναφέρει: Τελείωσα Criminal Minds και συνεχίζω παράλληλα με τη season 4 πια, όπου θα δούμε τι θα γίνει με το mind-blowing cliffhanger του τέλους της 3. Ακόμη, είμαι σε θέση μάχης σε HIMYM (πάμε ρε τρέλα!), Gossip Girl (ε ρε τι γίνεται! χαμός!), Fringe (δεν έχω ενθουσιαστεί ακόμα) και South Park, όταν αρχίσει και συνεχίζω με Heroes, Californication, Dexter, Grey's Anatomy και το αγγλικό No Heroics (για το οποίο έγραψε ο gsus).

Ακόμη, αποφάσισα να παρακολουθώ λιγάκι τους Stephen Colbert (το +1 του top10 των tv-shows μου) και Jon Stewart (περιμένετε σύντομα post για το The Daily Show και τον τύπο, πιθανότατα στο Biographix κι όχι εδώ), εν όψη και των Προεδρικών Εκλογών που έρχονται στις 4 Νοεμβρίου.

Συν, την (πολύ μικρή, μόνο 6 επεισόδια) season 1 του παλιού, καλού Tales From The Crypt. Θα το έχετε πετύχει σίγουρα παλιότερα σε κάποια φάση στο Star (νομίζω). Και συνεχίζω επιτέλους να βλέπω το Family Guy στην season 3 του, έχει φτάσει στην 7 φέτος και δεν πάει άλλο να το καθυστερώ.

Σας φαίνονται πολλά; Υπάρχουν κι άλλα που δεν έχουν υποτιτλιστεί ακόμα ή που δεν έχω ανακαλύψει μέχρι στιγμής. Πάμε δυνατά!

Στις ταινίες πάλι, έχω μείνει πίσω. Από το Io non ho paura που ανέφερα στο τελευταίο AKA, έχω δει 4:
- Seachd: The Inaccessible Pinnacle
Η πρώτη ταινία που βλέπω σε Gaelic. Παραμύθια και μύθοι της Σκωτίας. Ή περίπου, δεν κατάλαβα ακριβώς. Σκεφτείτε Big Fish, στο χειρότερό του όμως. 2/5
- The Notebook
Την κυνηγούσα καιρό να τη δω. Τρυφερή και γλυκιά, με συγκίνησε. Όπως είπα και στο Flixster, μια απλή ερωτική ιστορία χωρίς να χρειάζονται τεράστια πλοία που βυθίζονται για να εντυπωσιάσουν. 3.5/5
- Kung Fu Panda
Αστείο και έξυπνο, ένα ακόμη διαμάντι του animation. Και μικρά κομματάκια σοφίας: "Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present". Ο Jack Black τέλειος! Ο Po είναι ο νέος μου ήρωας και η ταινία στις αγαπημένες μου. 4/5
- Ben X
Εξαιρετική, έξω από τα συνηθισμένα, ταινία. Ένα αγόρι με Asperger, με πάθος στα MMORPG games έρχεται καθημερινά αντιμέτωπος με bullies στο σχολείο του. Και πολύ όμορφο twist στο τέλος! Και ένα από τα καλύτερα opening credits set, ever! 4/5

1 σχόλιο: