Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

"I'm ZlatkoGR, and I approve this message" AKA

Ένα γρήγορο post, αφού βαριέμαι να γράψω πιο αναλυτικά...

- Οι Αμερικανικές εκλογές πλησιάζουν. Δύο βδομάδες έμειναν και ο διαιτητής έχει ήδη σφυρίξει τη λήξη. Ο Barack Obama θα είναι ο επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ και τώρα απομένει το σοβαρό κομμάτι: Τι θα κάνει. Ελπίζω σε καλύτερες μέρες, αλλά δεν ελπίζω σε καλές μέρες.

- Το ταξιδάκι των Bookcrossers στην Καβάλα πήγε πολύ καλά. Και άλλη μια 50άδα βιβλία αφέθηκαν ελεύθερα στην πόλη. Επόμενη στάση, το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στις 15 Νοεμβρίου.

- Το οποίο Φεστιβάλ έχει ανεβάσει ήδη το site του, νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά. Ήδη, 26 ταινίες έχουν μπει στο μπλοκάκι μου, με τις 5 από αυτές να έχουν την ένδειξη MUST. Οπότε καταλαβαίνεται τι έχει να γίνει...

- Αρκετά ενδιαφέρον ήταν το "Ο Κόσμος της Σοφίας" που διάβασα τελευταία. Βέβαια το τέλος ήταν κατώτερο του υπόλοιπου βιβλίου, αλλά το φχαριστήθηκα nevertheless.

- Πήρα πίσω το K800 μου και δουλεύει! Αν θυμάστε, μου είχε χαλάσει στη Λέσβο! Και επιτέλους ο Γερμανός αξιώθηκε να μου το επιστρέψει φτιαγμένο και χωρίς να πληρώσω τίποτα. Κι ότι ήμουν έτοιμος να βρίσω την τύπισσα στο μαγαζί για την καθυστέρηση (2 μήνες).

- Ετοιμάζομαι για Εδιμβούργο! Είπαμε πως φεύγω στις 5 του μήνα και γυρίζω στις 14. Βέβαια το "ετοιμάζομαι" είναι overstatement. Απλά έβγαλα καινούργια ταυτότητα και κοίταξα έναν οδηγό και ξεδιάλεξα τι θέλω να δω και να κάνω εκεί πάνω. Και το "ξεδιάλεξα" είναι overstatement. Μέχρι και το παιχνίδι Hibernians-Inverness έβαλα στη λίστα μου...

- Παρακαλείται ο/η επισκέπτης του blog που μπήκε εδώ ψάχνοντας για "quino petshop" να περάσει από του κούνελου. Ευχαριστώ.

- Το postcrossing το ξέρετε; Η ιδέα προήλθε από το bookcrossing και το concept είναι απλό. Παίρνεις random διεύθυνση κάποιου μέλους και στέλνεις μια καρτ-ποστάλ. Όταν φτάσει, και η δικιά σου διεύθυνση θα δοθεί random σε κάποιον (όχι στον ίδιο που έστειλες) και θα σου στείλει μια. Οπότε ποτέ δεν ξέρεις από που θα λάβεις και όσες στείλεις, τόσες παίρνεις. Απλό ε; Ήμουν μέλος όταν πρωτοξεκίνησε αλλά μετά διαγράφτηκα αυτόματα, αφού μετακόμισε το site κι εγώ δεν ανανέωσα την εγγραφή μου. Χαζομάρα, ήταν εντελώς τυπικό και τώρα έχω διάθεση να στείλω καμιά καρτούλα. Πρόσφατα γράφτηκε το αδερφάκι μου και μου το θύμισε και η Σοφία.

- Θα ρίξω λίγο το επίπεδο: Η πιο γαμάτη διαφήμιση ever! Την έχω ακούσει και live (εννοώ από το ράδιο)!

- Εν αναμονή των εξελίξεων για τους ελληνικούς υπότιτλους, τα sites που ενημερώνονται κυρίως αυτή τη στιγμή είναι το TVsubtitles, το OpenSubtitles και το Podnapisi. Ακόμη, κάποιοι είναι ζωντανοί εκεί έξω: Greek Subtitles Project.

- Έρχονται τα Χριστούγεννα σιγά-σιγά! Yeah! (το πρώτο μιας μεγάλης σειράς γιορτινών posts που θα ακολουθήσουν τους επόμενους 2-2,5 μήνες)

- Κύριε των δυνάμεων, το Beverly Hills Chihuahua, το οποίο έχω ξαναναφέρει, έχει κάνει μέχρι στιγμής περίπου $70M στην Αμερική! Έλεοοοοοος!

- Ποιός τολμάει να μην καίγεται ακόμα με το Geo Challenge στο Facebook; Ντροπή σας γαϊδούρια να με αφήνετε μόνο μου να καίγομαι! Άντε παίξτε λίγο να μάθετε και τίποτα!

- Ένα υπέροχο τραγούδι, από μια καταπληκτική ταινία. Enjoy!

4 σχόλια:

  1. looooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!πελάααατες μου!

    με αρέσει τρελλλλά που στο φετινό πρόγραμμα μπορώ να συμμετέχω ΣΕ ΟΛΕΣ(τις απογευματινές, έστω)! άντε λίγο ακόμα..!

    Ο κόσμος της Σοφίας είναι απ' τα πιο χρήσιμα βιβλία που έχω διαβάσει. κ όντως το τέλος ήταν κάπως, κρίμα.. τώρα πρέπει να πάρεις το μυστήριο της τράπουλας k είσαι κομπλέ από gaarder.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φλαίγομαι εγώ ρε στο Geo challenge.οι μαθητές μου με βλέπουν με μαυρους κύκλους κατω απο τα ματια ..απορουνε γιατι δεν κοιμαμαι(Δεν κοιμαμαι τωρα πια τα βράδια..λαλαλ).

    θα ετοιμασετε προγραμματακι οπως και περσι?γεαααααααα. λογικα θα σας ακολουθω μονο τα πσκ γιατι φέτος δεν εχω να βγάλω κανα φρονιμήτη. μας τελιωσαν.

    Ωραίο το postcrossing αλλά δεν ειναι για μενα..κανω αιωνες να παω ταχυδρομίο. βαρια βαρια αμα ερθει καμια ειδοποιηση.

    επειδη τα σκίζω τα ελληνικα σταματαω να γράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @κούνελος
    Μυστήριο της τράπουλας; Ούτε ακουστά δεν το 'χω!

    @georgia
    "Φλέγομαι"! Τέλειο! :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ κακώς. αν δεν είχα ένα προσωπικό θέμα με τον κόσμο της σοφίας, το μυστήριο θα μου άρεσε περισσότερο.

    geo challenge. έλεος. παιχνιδάκι απομνημόνευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή