Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

20 μέρες μετά...

I'm back! Σε όσους χρωστάω mails, θα τα πάρετε. Σε όσους έχω υποσχεθεί φωτογραφίες από το Εδιμβούργο, θα τις έχετε (όταν καταλήξω αν θα τις ανεβάσω στο Flickr που είμαι ακριβώς πάνω στο όριο των 200 ή κάπου αλλού). Σε όσους περιμένουν εντυπώσεις από τις ταινίες του Φεστιβάλ, δε θα περιμένουν πολύ. Σε όσους έχω πει πως ετοιμάζω αφιέρωμα στα Χριστούγεννα, τις επόμενες μέρες θα αρχίσω να γράφω. Σε όσους παραπονέθηκαν που έλειψα, είμαι πίσω στις επάλξεις προς το παρόν...

Θα τα λέμε πάλι, αγαπητοί αναγνώστες!

5 σχόλια:

  1. Πω πω, πολλές εκρεμμότητες βλέπω! Καλωσήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε ρε παλικάρι... Φουπ μας τα έκανες! Καλώς ήρθες πίσω και άντε στρώσου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμένα δε μου είπες τίποτα απ' όλα αυτά. μήπως δεν ασχολήθηκες καθόλου μαζί μου? μήπως με έγρα ψες λίγο στην τσούνα σου? μήπως?

    επιτέλους πια! καλωσήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @mafalda
    Στρώθηκα ήδη!

    @κούνελος
    Έλα ρε κουνελάκο, γιατί το λες αυτό; Εγώ; Που έκανα αμάν και τι με την πάρτι σου; Ε όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή